2011. április 3., vasárnap

semmittevés

Az elmúlt két hétben egyhuzamban 10 napot dolgoztunk, ami kicsit kivette belőlem az energiát. Tegnap rendet raktam saját "házam táján", ami eltartott egy kis ideig, de utána mindig olyan jó látni a rendet... El is határoztam, hogy ma aztán semmit nem csinálok, egész nap a laptopon fogok szöszmötölni. Így is lett, csináltam pár oldalt, és rendezgettem a dolgaimat a gépen. Beszereztem egy nagyon szuper készletet múltkor HoneyDesigns-tól, készült is gyorsan két oldal:

Felhasználtam:
- HoneyDesigns_ToBuildCastlesInTheAir
 
A felirat Marilyn Manson:ComaWhite dalszövege, amit nagyon szeretek és most passzol a kicsit búskomor hangulatomhoz.
A másik oldalam pedig ilyen lett:

Felhasználtam:
- HoneyDesigns_ToBuildCastlesInTheAir

Mörjikének is csináltam a héten CToldalt az új varrásaihoz, amit itt lehet beszerezni, varrásmániás vagyok, úgyhogy nekem nagyon tetszik! :D
Ilyen lett az oldalam belőle, szintén nem egy happyLO,de néha (biztosan) ilyen is kell...

Felhasználtam:
- Ooops papers by Agnes Biro
- Sewing Kit Nr.1 - (Photoshop Elements) By Agnes Biro
- Dear Diary - Everyday by Agnes Biro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése