2011. április 6., szerda

megnyitott

Sabee tegnap megnyitotta digiboltja ajtaját a Catscrap-nél, sok-sok finomság található nála:


Ilyenek lettek az oldalaim, amiket készítettem neki:

Felhasználtam:
- Chic&Style by Sabee's Creative World
- TemplatePack02 by Sabee's Creative World

Felhasználtam:
- PaintedPapersvol01 by Sabee's Creative World
- TemplatePack02 by Sabee's Creative World
- LovelySprays by Sabee's Creative World
- ColorfulAlphabet by Sabee's Creative World

Érdemes bekukkantani a blogjára is, a nyitás alkalmából játékot is hirdetett.

3 megjegyzés:

  1. Annyira cuki lett ez a görényes oldal. A komment meg haláli! Jót nevettem rajta! Cuki kis állatka! Hogy hívják? Lehet én is készítek egy hörcsögös tízparancsolatos oldalt!
    Ja igen, és az oldal is gyönyörű lett! Nehogy elfelejtsem megemlíteni!

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett mindkét oldalad!!!! :)

    VálaszTörlés