2011. június 18., szombat

New CT, new products

Egyik kedvenc külföldi designerem május végén CT-call-t hirdetett, gondoltam jelentkezek. Már éppen letettem róla, hogy lehet belőle valami, amikor - a szabim alatt, otthon, trükközve a nettel - kaptam az e-mailt, hogy benne vagyok a csapatában! Háááát, nagyon örültem, Honey Designs kreatív csapatának lehetek tagja! :D A szabadság miatt kicsit nehezebb volt felvenni a fonalat, de visszatérve a mókuskerékbe, azt hiszem nagyjából sikerült utolérnem magam (végre blogolhattam erről a számomra fontos hírről is :D). És akkor az újdonságok:

shop

Az oldalaim pedig:

Felhasználtam:
- I {heart} Tea by Honey Designs
- Crocheted by Honey Designs
- Artistic Masks Vol1 by Honey Designs
 

Felhasználtam:
- My Super Hero by Honey Designs
- Wool Strings by Honey Designs

Az előző készlete, amivel az első CT oldalamat készítettem egy nagyon színes, nagyon vagány kutyus-kollab:

shop
Ez pedig az oldalam:


Ami hatalmas meglepetésként ért, az ez a komment volt hozzá: Congratulations you have been "Finger Pointed" on the GSO Blog today!
http://gallerystandouts.com/fingerpointing/2011/11839/

2 megjegyzés:

  1. Timi gratulálok az új CT tagsághoz is, meg a szebbnél szebb oldalakhoz is!!!! Én meg csak most vettem észre a GSO-t, úgy megörültem neked! :))
    Ilyen jó hírekkel remélem könnyebb a visszatérés. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok a tagsághoz és a GSO-hoz is!! Szuper ennyi klassz hírt olvasni Rólad :)

    VálaszTörlés