2011. május 17., kedd

scrapbook napok

A Scrapbook.hu-n az elmúlt héten nagy volt a pörgés; a Nemzetközi Scrapbook Nap kapcsán itt is ünnepeltünk, de egy hétig! :D
Rengeteg játék, freebie, hasznos tanács és sok-sok kép került fel a honlapra, nem is nagyon bírtam az iramot... Azért igyekeztem a számomra legérdekesebbeken részt venni. Volt egy pár ilyen... :D Mutizom is őket sorban.
Indítottunk a Kép egymásnak 9.fordulójával (scrapbook napi különkiadás), Majától kaptam fotót a két cukorfalat gyerkőcéről, ezt készítettem neki nagyon sok szeretettel:

itt található

Ági (Mörjike) egy nagyon izgalmas játékot hozott Digimorfózis néven, persze, hogy kipróbáltam! :D
Ilyen lett az oldalam:

itt található

A Megakészlet kihíváson a kreatív csapat készítette csudijó mega-freebie használatával készülhettek kizárólag oldalak, ez lett belőle:

itt található

A Lift csavarral nevű, Sapimano vezette játék megint csak kihagyhatatlan volt, szerencsére "megúsztam" egy könnyebb oldallal, ilyet készítettem:

itt található

Icka Ötös lista kihívására az öt kedvenc könyvemet/szerzőmet foglaltam oldalba:

itt található

A Hármat válassz nevű játék szintén mókás volt, amiket választottam a listáról: fémdísz, bélyegző/pecsét, wordart; ezt készítettem velük:

itt található

A Digiből hagyományos - hagyományosból digi játékra ilyet lifteltem:

itt található

Elkészítési időrendben nem, de itt a végére hagytam a legnagyobb falatot az AAM kihívássorozatot; minden nap egy újabb feladat várt a résztvevőkre Janka és Sapimano iránymutatásával. Sosem vettem részt ilyenen azelőtt, mivel nehezemre esik nyíltan írni önmagamról, nem tudom mi történt, de szombat reggel felébredtem, fejemben a nehezebb feladatokhoz szánt oldalak terveivel, úgyhogy nekiültem és szinte egész nap a laptopot bűvöltem, míg mindennel elégedett nem voltam. Ezek az oldalak születtek:

AAM - Mindent magamról 1.

itt található

AAM - Mindent magamról 2.

itt található

AAM - Mindent magamról 3.

itt található

AAM - Mindent magamról 4.

itt található

AAM - Mindent magamról 5.

itt található

Nagyon jó volt ez a hét, inspirációval teli - szerintem ezért is tudtam ilyen sok oldalt készíteni. Köszönöm Lányok a sok munkát és szervezést, a kommenteket (nagyon megdobták az önbizalmam :D), hihetetlenül jól éreztem magam!

3 megjegyzés:

  1. Egyszerűen nem találok szavakat.. annyi gyönyörű oldalt készítettél, komolyan egyik szebb, mint a másik, és nagyon inspirálók, írtó ügyes vagy!!! És nagyon örülök, hogy a csapatomban vagy :) csak ezeket el akartam mondani :)

    VálaszTörlés
  2. Csajszi! Ez kész! a végtelenségig el bírnám csodálni az oldalaidat! Egyenként szerelem az összes!

    VálaszTörlés
  3. Ezen meg totál lehidaltam, hogy mennyi oldallal jöttél az SB napokra és nem is akármilyenekkel. Timi az én szememben Te voltál a héten a legkreatívabb, meg amúgy is tök bírom a munkáidat!!!

    VálaszTörlés