2011. március 5., szombat

Történések...

Izgalmas volt a hét második fele számomra, annyi minden történt velem/körülöttem (és még történhetett volna, ha kicsit több, mint 24órából áll egy nap...), de csak sorjában:
Szerdán elhatározásra jutottam és vettem egy multifunkciós készüléket. Persze ennek több hetes (vagy hónapos) előzményei voltak; milyen áron milyen minőségben, honnan stb... Kutattam, teszteket olvastam, aztán az egészet leegyszerűsítve az én "nyelvemre", megtaláltam a megfelelőt egy nagyon jó akció keretében. Nem egy szuperteljesítményű masina, de az én felhasználói elvárásaimnak tökéletesen megfelel.
Íme egy nem-saját fotó róla (jelenleg a fényviszonyok szörnyűségesek, természetesen tegnap amikor végre kisütött egy nagyon kicsit a nap, elfelejtettem lefotózni... )
Epson Stylus SX125
Az elmúlt napok természetesen az "ismerkedésről" szóltak, bescaneltem minden régi típusú fotómat, ami nálam van, lesz miből SBoldalt készíteni! :D
Ez pedig az egyik (a sok közül) kedvenc fotóm a kicsi öcsikémről:
Akkor még cuki volt, most már mondhatni felnőtt. Ez csak annyiban elszomorító, hogy erről eszembe jut, hogy én meg még "felnőttebb" vagyok és elgondolkodom, hogy hová rohan ennyire az idő?! Jó lenne lelassítani néha, csak egy kicsit...

Azért sikerült egy gyors és egyszerű oldalt is csinálnom. Mivel már március van, felkerültek a márciusi kihívások a Catscrap fórumára, újfent nagyon jó ötletek, biztosan megcsinálok egy párat. :D
Ebben a hónapban a "színes kihívásban" a zöld a hangsúlyos szín, nekem ezt sikerült összehozni:
Felhasználtam:
- About by K Studio, Something Blue Studios, and creashens
- Three little birds by creashens
- Catscrap BlogFreebie
- Hennai by Lynne Marie
- mask, overlay: Gunhild Storeide_photomask; JoHanna_carpediemoverlay
A blogolás még mindig az újdonság erejével hat, ismerkedem, tapasztalok... Köszönöm a kedves megjegyzéseket, jól esett elolvasni! Azt is felfedeztem, hogy vannak rendszeres olvasóim, amiről még mindig nem tudom pontosan, mi is, de utánaolvasok hamarosan! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése